مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: عملیات تعمیر اساسی و آماده سازی کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه برای از سرگیری فعالیت پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: عملیات تعمیر اساسی و آماده سازی کارخانه نیشکر هفت تپه از مهرماه امسال پس ازواگذاری این واحد تولیدی به شرکت توسعه نیشکرو صنایع جانبی با همت و تلاش کارکنان نیشکر هفت تپه شروع شد و با وجود فرسودگی و نبود برخی قطعات فنی، این عملیات با موفقیت به پایان رسید.

او افزود: طبق برنامه تنظیمی قرار بود همزمان با پایان عملیات آماده سازی کارخانه، برداشت نیشکر از سطح پنج هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شرکت نیشکر هفت تپه شروع شود، ولی به علت بارندگی و رطوبت بالا به تعویق افتاد.

ناصری اضافه کرد: برداشت نیشکر در زمین‌های کشاورزی هفت تپه، به مدت ۱۰۰ روز کاری با پیش بینی برداشت ۳۰۰هزار تن نیشکر انجام شود و پیش بینی می‌شود امسال از مجموع نیشکر برداشتی، حدود ۳۰هزار تن شکر در کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه استحصال شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: هدف نهایی تولید یک میلیون تن نیشکر و استحصال ۱۰۰هزار تن شکر در شرکت نیشکر هفت تپه است که در سال‌های آینده با برنامه ریزی و مدیریت کارآمد به رقم مورد نظر دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.